Aktualności

1 lipca 2012 roku zadebiutował nasz nowy System Identyfikacji Wizualnej. Uproszczony CI to przede wszystkim zmiana pisowni nazwy firmy Advertika, nowy krój fontów, dynamiczne logo czyli stylizowana litera A wpisana w czerwone koło: symbol dążenia do perfekcji naszego Zespołu w realizacji projektów na najwyższym poziomie.


Advertika zmienia się! Wraz z uproszczeniem identyfikacji zmienia się również firma: nowe osoby, poszerzony Dział Strategii, kolejny team kreatywny: to tylko niektóre ze zmian, które pozytywnie Państwa zaskoczą. Nowa Advertika to nie tylko znak towarowy ale i niezależna osobowość prawna. Obie spółki kontynuują swoją działalność w sposób ciągły.


Przygotowaliśmy nowy serwis www naszej firmy, który w prosty, intuicyjny sposób pokazuje nasze ostatnie dokonania oraz rodzaj i charakter oferty. Po raz pierwszy mają Państwo okazję przez stronę www zapoznać się z dorobkiem ostatnich kilku lat w sekcjach Klienci oraz Portfolio. Miłego surfowania!


O nas

 

Advertika powstała w 2004 roku. Należy do grona elitarnych agencji reklamowych, zajmujących corocznie lokaty w pierwszej dziesiątce rankingu Media & Marketing Polska. Dzięki szerokiemu zapleczu firmy (dział Strategii, Kreacji, Planowania/ Zakupu Mediów, Full Service, Eventów) prowadzi dziesiątki projektów wykorzystujących media, wsparcie eventowe i PR. Wprowadza nowe marki na rynek, zajmuje się rebrendingiem już istniejących. Do historii przeszły prekursorskie rozwiązania lojalnościowe dla wielu galerii handlowych w kraju, zwiększające wielokrotnie ich traffic, a Advertika wyznaczyła na tym polu nowe standardy. Agencja posiada również szerokie kompetencje w marketingu terytorialnym, pracując dla urzędów miast i województw w całym kraju. Najczęściej są to skomplikowane projekty zawierające elementy road shows, imprez masowych czy wystaw miejskich, wsparte szeroko zakrojonymi działaniami mediowymi.

 

Dział Full Service Agencji zajmuje się prowadzonymi na szeroką skalę kampaniami wizerunkowymi i mediowymi czerpiąc szeroką wiedzę z badań produktu i mediów. W Agencji mówi się więc o architekturze marki, a nie o projekcie czy zleceniu. Takie heurystyczne podejście pozwala przygotować najbardziej skomplikowane zadania strategiczne czy kreatywne. Wypracowane przez Agencję poziomy rabatów, które możemy przekazać Klientom oraz dbałość o przygotowanie np. starannej listy outdooru czy przemyślanego planu emisji, zaskoczyły i dalej będą zaskakiwać Wielu z Państwa.

 

Dział Eventów Agencji obsługuje imprezy masowe (od etapu pozwoleń po sprowadzanie gwiazd), imprezy integracyjne typu incentive oraz szeroko rozumiany field marketing (programy punktowe, animacje sprzedaży, produkcje i lokacje materiałów POS, projekty street marketingowe, działania ambientowe, brand eventy, road shows). W portfolio Agencji znajduje się  kilkadziesiąt galerii handlowych, a dla kilkunastu z nich pracujemy na stałe.

 

Dział Kreatywny Agencji to doświadczony zespół, którego pasją jest tworzenie sprawdzonych rozwiązań. Doświadczenie to owocuje skutecznymi działaniami strategicznymi i kreatywnymi: wiemy, w jakiej sytuacji możemy zastosować nieszablonowe rozwiązania, a kiedy powinniśmy użyć sprawdzonych metod perswazji, sprzedających produkt. Prace działu kreatywnego to nie tylko projektowanie key visual otwierające kampanie. To również  koncepcje szeroko zakrojonych pomysłów street marketingowych, ambientowych czy produkcja spotów reklamowych (tv i radio). Także sukcesy na polu rebrendingu, opracowań Corporate Identity czy projektowania opakowań.

 

Wypracowane latami know-how (mechanizmy lojalnościowe, loterie, współpraca z gwiazdami, organizacja imprez masowych) znajdują uznanie wśród managementu polskich marketerów oraz ogólnoświatowych koncernów obsługiwanych przez Advertikę.